22 Kasım 2009 Pazar

Arkadaşlar kaç gündür bloguma giremiyordum nedeni bloger sertifikası diye birsey varmış o bitmiş bloguma girince sertifika hatası diye uyarı veriyordu sonra bir kaç defa öyle girdim bilgisayarım kilitlendi zorla düzeltim sertifikamı yeniledim zorla orasını karıştıra burasını karıştıra yakında mühendis olucam zaten evi elekteronik eşyalarını ben tamir ederim eşime kızınca mesala televizyonun bir yerini bozarım o asla bulamaz mecburen benden yardım ister artık komşularda beni çagırıyorlar birşeyleri bozulunca servis ücreti olarak pasta börek yiyiyorum nerden nereye geldim dikkat edin bilgisayarınız bozulmasın

6 yorum:

  1. Canım neyseki aramızdasın :))

    Sende bendensin benimde kociş yapamaz ben yaparım haha:))

    YanıtlaSil
  2. Ah becerikli arkadaşım benim:)Mübarek kurban bayramın kutlu olsun canım ailen sevdiklerinle beraber..

    YanıtlaSil
  3. Canım susamlı simit poğaçaları denemeni tavsiye ederim, inan öyle güzel oldu ki bizim evde kapışıldı resmen :D

    Mayasızda olsa inanılmaz lezzetliydi, hiç çekinme bence tarif denenmiş olduğu için bu kadar tereddütsüz tavsiye ediyorum.

    Öptüm canım ,iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  4. www.yenitadlar.blogcu.com

    En delice esen seher yeli, en güneşli günler, en parlak gecedir bayramlar. Kurban Bayramınız kutlu, her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  5. Canım senin ve ailenin kurban bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil