6 Aralık 2009 Pazar

ELMALI RULO



ALLAHA şükürler olsun oglum iyileşti hediyelerimi aldım benden mutlusu yok babam bulaşık makinesi eşim pantolon ve tunik annem penye ve börek tavası aldı ama en güzel hediyeyi oglum yaptı kardeşinin ve onun resmini beni çok mutlu etti bende onlara güzel mamalar yaptım onlardan biri dilek arkadaşımın tarıfi elmalı rulo hepsi çok begendi bu aralar elmalı tariflerden gidiyorum vitamini bol olsun diye işte tarif:
MALZEMELER:
3 yumurta

3 çay bardağı şeker

3 çay bardağı un

yarım paket kabartma tozu

İÇ MALZEME:

3-4 elma rende

3 kaşık şeker

tarçın

YAPILIŞI:

öncelikle tepsiye büyüklüğüne göre 3-4 elma rendelenir,3 kaşık kadar şeker ve tarçın koyup karıştırılır tepsinin tabanına kaşıkla yerleştirilip üzerine çırpılan kek malzemesi dökülüp fırınlanır.Fırından çıktıktan sonra üzerine nemli bir bez örtülüp biraz soğuması beklenir kenarları bıçakla kurtarılıp bir yağlı kağıt yada peçetenin üzerine ters kapatılır kağıt yardımıyla rulo yapılıp üzerine pudra şekeri ekilir.

NOT: bu ölçü mini fırın tepsisi için, büyük fırın tepsisine yapılacaksa ölçüler 5 olarak fazlalaşır.5 yumurta-5 çay br şeker-5 çay br un gibi.

AFİYET OLSUN

12 yorum:

  1. Canım,
    nihayet sana ulaşabildim.
    Öncelikle geçmiş olsun diyorum.Hediyelerini güle güle kullan.
    Sık sık görüşmek dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. hediyelerini güle güle kullan sağlık sıhhat afiyet içinde mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar hemşomm misafirlerim vardı dogum günü yazını kaçırmışım:((hediyelerinide güle güle güle kullan inşallah öptüm

    YanıtlaSil
  4. sevgili fatmacım doğum gününü bende tebrik rediyorum.ne güzel hediyeler almışsın.iyi günlerde kullan canım.elmalı ruloyu bende çok severim.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık en sevdiğim turta elmalı turtaaaaaaaaa:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Yeni yaşınız hayırlı olsun. Tüm sevdiklerinizle sağlıklı, uzun bir ömür diliyorum. Elmalı rulo eminim nefis olmuştur, ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. canım ellerine sağlık elmalı lezzetleri çok severim, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım benim hediyelerini iyi günlerde kullan inşaallah.
    Elmalı tatları bende çok severim,ellerine sağlık canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Haklısınız gerçekten çocuklarımız bize hasret kalıyorlar.

    Tarifiniz çok hoş. Ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok sevindim, izin ne demek, tabii ki. Teşekkür ederim güvenip denediğiniz için.

    YanıtlaSil
  11. ellerine saglik canim bende elmali lezzetlere bayilirim harika...

    YanıtlaSil
  12. Rulo servisi eminim serviste çok şık görünmüştür..
    Ellerine sağlık Fatma'cım...Ayrıca geçmişler olsun cicilerinide güle güle kullan..

    YanıtlaSil