27 Aralık 2009 Pazar

DAMLA ÇİKOLATALI FINDIKLI BÜSKİVİ



Arkadaşlar ben bu büskiviye bayıldım sanki siz yapmadınızda marketten en çok sevdiginiz büskiviyi aldınız tarif büyük bir zevkle takip ettigim NARİNCE arkadaşımdan yapın çok seveceksiniz.

MALZEMELER:

  • 125 gr. tereyağ
  • 1 çay bardağı + bir yemek kaşığı pudra şekeri
  • 1,5 su bardağı buğday nişastası
  • 2 tepeleme yemek kaşığı kakao
  • 1 adet yumurta
  • Birkaç damla limon suyu
  • Bir avuç damla çikolata
  • Bir avuç iri dövülmüş fındık
  • Yarım paket kabartma tozu
  • Aldığı kadar un (bir su bardağından biraz eksik un alıyor)

Yapılışı:

Oda ısısındaki tereyağına pudra şekerini yedirin. Sonra yumurtadan başlayarak kalan malzemeyi ekleyip, kulak memesi yumuşaklığında hamuru yoğurun. Hafifçe unladığınız tezgahta açıp, su bardağı ile kesin. Önceden ısıtılmış 225 derece fırında altı yedi dakika pişirin. Afiyet olsun
not:resmini çekmeyi unutmuşum onun için narince arkadaşımın resmini kulladım.

16 yorum:

  1. şimdi çayla beraber mükemmel giderdi.

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık nefis görünüyorlar

    YanıtlaSil
  3. ülker hanımım ellere benziyor tadıda öledir ellerine saglık fatmacım evet fatoş bnm öz be öz kardeşimolur evimizn minik kuşu:))çatı katının face deki fatma çarmuk senmisin eklesem olurmu:))bye

    YanıtlaSil
  4. içinde çikolata olan tatlıya kim hayır diyebilir ki ellerinize sağlık.mutlu haftalar sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    ellerine sağlık. Görüntü süper.
    Tadıda öyledir.Yeğenlerim tam bir kurabiye canavarı. Bayılırlar bunlara.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlıkk:)) nefis görünüyorr:))

    YanıtlaSil
  7. Beğenmenize sevindim, afiyet şeker olsun.
    Sağlıcakla kal sevgili Fatma.

    YanıtlaSil
  8. görüntüsünden de belli tadının nasıl güzel oldugu.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  9. canım ellerine sağllık fındık ve çikolata harika bir tat.Afiyet şeker olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Narincen bisküvi ve kurabiye tarifleri gerçekten çok güzel bende tarçınlıyı denedim yakında yayınlayacağım inş.
    Ellerine sağlık canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Canım ellerine sağlık...

    Nefis gözüküyor...

    YanıtlaSil
  12. tabiki canım. yayınlayabilirsin.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. süper bir görüntü,eminim tadı da mükemmeldir...eline sağlık
    bu arada sana ödülüm var bir ara uğrarsan sevinirim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. lezzrtinden çatlamış,
    mmmm leziz
    ben bunları deniycem,
    ellerinize sağlık fatma hanım

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel görünüyor..
    Kahvemi alıp geliyorum :)
    Taze blogger olarak,komşu ziyaretine babında..

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. 2 Ocak - 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim ``Ben Buldum`` etkinligime davetlisiniz..

    Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.

    Sevgiyle Kalin...

    YanıtlaSil